четвъртък, 28 януари 2016 г.

Хумус с авокадо

Студената утрин нахлува през прозорците, а около мен се носи ободряващ аромат на еспресо. Бързам да ви запиша рецептата на иначе лесното кремче, което ми стана любимо, а след това да отпрашвам за работа. Пиша все по - рядко тук, защото възгледите ми за храната леко се промениха. Сега изпробвам нови продукти, които са ми били чужди преди време. Храня се по различен начин, който съм смятала за "странен" и без смисъл. До кога и как ще продължи това, само времето ще покаже. Времето е доста добър учител, лечител и помощник - на всичко. 



Продукти:

1 авокадо
200 грама нахут, сварен
кафява сол на вкус

орехи за поръсване

Приготвяне:

Разрежете авокадото през средата на две, завъртете леко встрани и разполовете.
Премахнете костилката и издълбайте с помощта на супена лъжица. 
Това, което сте издълбали сложете в робот и смелете на каша, заедно с нахута и малка част от водата му /около 3 супени лъжици/. 
Добавете сол на вкус и разбъркайте. Поръсете със ситно нарязани орехи.
Може да съхранявате в плътно затворен буркан в хладилник, до седмица.
Приятен апетит!



5 коментара :

  1. Изглежда чудесно, Габи!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Траянче!
      Поздрави, придружени с шепа усмивки!

      Изтриване
  2. Нещо не можах да се заобичам с авокадото,но ще пробвам предложението ти. Наистина е здравословно!
    Спорна нова седмица, Габи!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен дип, Габи. Обожавам авокадо, обичам и хумус, харесвам такива глезотийки:). Какъвто и режим на хранене да си започнала, гледай да си набавяш нужните и важни за организма витамини, минерали и т.н. в крайна сметка организмът знае най-добре от какво има нужда. А аз ще следя с интерес новите ти предложения. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Габи,аз не се сприятелих с нахута и хумуса,но пък обичам авокадото намачкано с разни други работки,наистина е благодатно за комбинации поради своята неутралност.А най-любима ми е салата с авокадо,розов домат,сирене и червен лук.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за посещението ви!